Mutlu Sonla Biten Bir Geceden Geriye Kalanlar

Merhaba arkadaşlar sizlere şimdi başımdan geçen en seksi seks fantezi hikayemi anlatarak sizlerin zevkine kendimi sunarak farkındalığımı göstereceğim.  Her zaman takıldığım mekanlardan bir tanesindeyim ve yanıma yakışıklı üstü başı düzgün bir erkek geldi. Benimle oturmak istediğini belirterek yanıma yaklaştı ve yanı başıma oturarak keyif alan sözler iltifatlar hatta daha sonrasında açık bir şekilde yatak odasına gitmek istediğini belirtti.

Bende nerden anladın  escort bayan olduğumu diye sorduğumda ise anlamaya gerek yok direk ben buradayım diyorsun diyerek beni mest etmişti. İkili sohbetlerin ardından bir birimizle sıcak kanlı bir şekilde tanışarak bulunduğum mekandan ayrıldık ve tripleks havuzlu villasına beni davet ederek götürdü. Bu arada benim adım Gaye arkadaşımın adı ise Ayhan yaşam tarzlarımız uymasa da konuşmalarımız ile bir birimize olan samimiyeti ilerlettik.

Zaten havanında sıcak olmasını fırsat bildiğimiz için kendimizi havuz başında görerek deli olduğumuzu anladık. Dolayısıyla içkilerimizden birer yudum alarak soyunmaya başladık ve villanın etrafı çevrili olduğu için kimseler görmüyordu o konuda çok rahattık, devamında ise soyunduk onda da bir şey yoktu bende de yani ikimizde deli gibi yanıyorduk…

Bir anda havuzda kendimizi sikişirken bulduk

Bir anda olanlar oldu ve ikimizde birden havuza atlayarak yüzmeye başladık biraz sonra ise beni yakalayarak havuzun içerisinde arkamdan belimi kavrayıp sana tav oldum güzelim, burada bir iki posta kayacağım sana diyerek belimden beni kitleyerek arkamdan önce bir geçirdi ki suyun içinde yanıyordum adeta. Bir yandan da memelerimi avuçlayarak deli edene kadar beni götten suyun içinde sikti .

Ama ne sikişti arkamda olsa da kucağında suyun içinde hop oturdum hop kaldırtıyordu ya benim de hoşuma gitmeye başlamıştı o sebeple seks yapmanın güzelliğini  yaşayarak da daha rahatlatıcı yöntemlerim ile birlikte keyfi alem içerisinde sikiştiğimi de görebildikten sonra kendini arkadaş aşmıştı. Bende delirmeye ve kudurmaya başladığım için birden ters dönerek suyun içinde yapıştım dudaklarına ve dudaklarını emerek yarağını okşamaya başladığımı bir escort bayan olarak yapıyordum.

Random Posts

  • Bursa Çıtır Escort Yasemin – 23 Yaş Escort

    Bursa’dan merhabalar yakışıklı beyler, ben Yasemin. Bursa çıtır escort bayanınız olarak 23 yaşındayım. Sizlerin ne kadar özel olduğunun farkında olarak […]

  • Ateşli escort bayan ile ayanılmaz yatak zevkleri

    Ateşli escort bayan olarak öpücükler değerli beyler. Harika sex zevklerinin tadını çıkarmak istediğiniz detaylarımla sizler için buradayım. Benimle keşfetmek istediğiniz […]

  • Bursa İri Göğüslü Escort Melis

    Bu şehir içinde yaşayıp da kendisine uygun olan bir seks görüşmelerinde kalacağınız ve mutluluk dolu bir ilişki yaşamanız için benim […]

  • Bursa merkez eskort Banu

    Öncelikle selamlar beyler, ben Banu. Sizlere kendi evimden ya da otellerden özel bir şekilde Bursa merkez eskort Banu olarak her […]

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*
*

eighteen − 7 =

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.